Klient nie dostaje danych do logowania

Jeśli klient nie dostał danych do zalogowania możliwe są następujące przyczyny:

  1. Użytkownik posiada już założone konto na platformie, w tym przypadku może zalogować się na swoje dane, które zostało mu założone przy pierwszym zakupie.
  2. Poczta jest blokowana, aby zwiększyć dostarczalność polecamy podpiąć Emaillabsa. Wystarczy założyć darmowe konto: https://emaillabs.pl/

Instrukcja podpięcia Emaillabs:

    • W Emaillabs wchodzimy w Konta SMTP –> Ustawienia –> Link tracking i tam odznaczamy: link tracking, zapisujemy zmiany:

  • Na WordPressie z WP Idea należy zainstalować darmową wtyczkę: https://wordpress.org/plugins/post-smtp/ i wejść w konfigurację: Start the wizard. Ustawić kolejno:
  • Import configuration from another plugin? –> zaznaczamy None
  • Email Address: email przypisany do WP Idea (można go sprawdzić wchodząc w WP Idea –> Ustawienia –> zakładka: Główne)
  • Name: Dowolna nazwa nadawcy
  • Outgoing Mail Server Hostname: smtp.emaillabs.net.pl
  • How will the connection to the mail server be established? –> SMTP net.pl:587
  • Username – trzeba pobrać z ustawień Emaillabs: Konta SMTP –> Aktywne konta i tam wyświetlana nazwa, to jest Username
  • Password –> hasło do Emaillabs
  • Select a notify service to notify you when an email is failed to delivered. –> email
  • Finish

Na koniec można wykonać test i wysłać maila testowego na jakiś swój email i sprawdzić, czy dotarł pomyślnie.

 

Ważne!
Zobacz, jak zwiększyć dostarczalność maili na platformie: https://wpidea.pl/docs/jak-zwiekszyc-dostarczalnosc-maili

Jak możemy pomóc?