Konfiguracja systemów mailingowych

W zakładce WP Idea -> Ustawienia w sekcji Systemy mailingowe znajdują się opcje, które pozwalają zintegrować system z wybranym systemem mailingowym. Włączenie wybranej integracji wymaga wprowadzenia parametrów integracyjnych charakterystycznych dla danej integracji.

Poniżej spis dostępnych systemów mailingowych w WP Idea. Oczywiście, aby z nich skorzystać, musimy najpierw założyć konto.

 

MailChimp

 

  • Klucz API – znajdziesz go w systemie MailChimp.
  • Wybierz listę – wybierz listę, na które kupujący ma zostać zapisany po zaznaczeniu checkboxa.
  • Wyświetl opcję zapisu na listę na stronie zamówienia – po zaznaczeniu klient ma możliwość zapisu na wybraną listę podczas składania zamówienia
  • Opis opcji zapisu – ten tekst pojawia się obok opcji umożliwiającej klientowi zapis na wybraną listę mailingową w formularzu zamówienia
  • Zapis z potwierdzeniem – jeśli opcja zostanie zaznaczona, do użytkowników zapisujących się na listę wysłana zostanie wiadomość z prośbą o potwierdzenie emaila
  • Zaznacz, aby aktywować integrację – jeśli zaznaczymy MailChimp będzie aktywny, po odznaczeniu – nieaktywny

ActiveCampaign

  • ActiveCampaign API key – indywidualny klucz API konta ActiveCampaign.com
  • ActiveCampaign API token – token API.
  • Allow customers to signup for the list selected below during checkout – zgoda klienta do zapisania się na listę
  • Select the list you wish to subscribe buyers to – na tę listę zostaną zapisani klienci po zakupie
  • Select the list you wish to unsubscribe buyers from – z tej listy zostaną wypisani klienci po zakupie
  • Select the tag you wish to add buyers to – taki, do których zostaną przypisani klienci po zakupie
  • Select the tag you wish to remove buyers from – tagi, z których zostaną wypisani klienci po zakupie
  • This is the text shown next to the signup option – tekst wyświetlany obok opcji zapisu na newsletter
  • Select subscription confirmation form. By doing so you can enable double opt-in for subscribing a user (recommended). Forms are created in administration panel at ActiveCampaign.com / Apps /
  • Add form – Wybierz formularz potwierdzenia subskrypcji. W ten sposób możesz włączyć podwójne zapisywanie się na subskrypcję użytkownika (zalecane)

GetResponse

 

  • API Token – indywidualny token konta GetResponse.pl
  • Główna kampania – na tę kampanię zostaną zapisane wszystkie maile
  • Kampania przy rejestracji – kampania, na którą zostanie zapisany email po rejestracji
  • Zaznacz, aby aktywować integrację – jeśli zaznaczymy MailChimp będzie aktywny, po odznaczeniu – nieaktywny

FreshMail

 

  • FreshMail API key – indywidualny token FreshMail
  • FreshMail API secret – sekretny token FreshMail
  • Zaznacz, aby aktywować integrację – jeśli zaznaczymy MailChimp będzie aktywny, po odznaczeniu – nieaktywny

iPresso

 

  • iPresso panel URL – twój adres URL konta iPresso
  • iPresso API key – indywidualny klucz iPresso
  • iPresso API login – login iPresso
  • Provide iPresso tracking code for this site – kod śledzenia iPreso dla tej witryny
  • Zaznacz, aby aktywować integrację – jeśli zaznaczymy iPresso będzie aktywne, po odznaczeniu – nieaktywny

MailerLite

  • Klucz API – indywidualny klucz API konta MailerLite
  • Wybierz grupę – wybierz listę, na której kupujący ma zostać zapisany
  • Wyświetl opcję zapisu na listę na stronie zamówienia – po zaznaczeniu klienci mają możliwość zapisu na wybraną listę
  • Opis opcji zakupu – wpisany tekst pojawi się w opcji umożliwiającej klientowi zapis na listę mailingową w formularzu zamówienia
  • Zapis z potwierdzeniem – po zaznaczeniu do użytkowników, którzy zapisali się na listę, zostanie wysłana wiadomość z prośbą o potwierdzenie emaila
  • Zaznacz, aby aktywować integrację – jeśli zaznaczymy MailChimp będzie aktywny, po odznaczeniu – nieaktywny

SALESmanago

  • Adres email konta SALESmanago – adres email, na który zarejestrowane jest twoje konto SALESmanago
  • Endpoint – identyfikator twojego serwera, znajdziesz go w Ustawienia –> Integracja
  • ID Klienta – twoje ID z panelu, dostępne Ustawienia –> Integracja
  • API Secret – kod API Secret z panelu, dostępne Ustawiania –> Integracja
  • Kod śledzącypo zaznaczeniu umieści kod śledzący
  • Pole zapisu – zaznacz aby pole zapisu zostało pokazane
  • Opis pola zapisu – wpisany tekst wyświetli się obok opcji zapisu w podsumowaniu koszyka
  • Tagi dopisywane do użytkownika – wpisane tagi zostaną dodane do kontaktu w panelu SALESmanago po każdym zakupie, kilka tagów oddzielać przecinkami
  • Zaznacz, aby aktywować integrację – jeśli zaznaczymy MailChimp będzie aktywny, po odznaczeniu – nieaktywny

Interspire

  • Interspire Username – nazwa z Interprise
  • Interprise Token – indywidualny token
  • Interprose XML patch – wpisz pełną ścieżkę XML Interspire
  • Choose Contact List – wybierz listę, na którą kupujący zostanie zapisany
  • Wyświetlaj opcję zapisu na stronie zamówienia – po zaznaczeniu klient mam możliwość zapisu na wybraną listę podczas składania zamówienia
  • Opis opcji zakupu – wpisany tekst pojawi się obok opcji umożliwiającej klientowi zapis na listę mailingową w formularzu zamówienia
  • Zapis z potwierdzeniem – po zaznaczeniu użytkownik otrzyma email potwierdzający rejestrację i zostanie dodany dopiero po potwierdzeniu subskrypcji
  • Zaznacz, aby aktywować integrację – jeśli zaznaczymy MailChimp będzie aktywny, po odznaczeniu – nieaktywny

ConvertKit

  • Enter your ConvertKit API key – indywidualny klucz API konta ConvertKit
  • Enter your ConvertKit API secret – sekretny klucz API konta ConvertKit
  • Allow customers to singup for the list selected below during checkout – po zaznaczeniu klient ma możliwość zapisu na wybraną listę podczas składania zamówienia
  • Select the form you wish to subscrible buyers to – wybierz formularz, na który mają subskrybować klienci
  • This is the text shown next to the singup option – ten tekst pojawia się obok opcji umożliwiającej klientowi zapis na wybraną listę mailingową w formularzu zamówienia
  • Zaznacz, aby aktywować integrację – jeśli zaznaczymy ConvertKitbędzie aktywny, po odznaczeniu – nieaktywny

 

Uwaga:
Po dodaniu nowej listy mailingowej należy w panelu kliknąć przycisk: Wymuś synchronizację danych.

Jak możemy pomóc?