upsell_artykuly_910

Jak zmienić swoje doświadczenie w kurs online, czyli jak zacząć by i nie utknąć gdzieś po drodze?

Wprowadzenie własnego biznesu do internetu bywa nie lada wyzwaniem.
Masz za sobą kilka a może i kilkanaście lat doświadczeń i wiedzę, którą chętnie podzieliłby się z innymi.
Jak zmienić swoje dotychczasowe doświadczenie w kurs online, aby był on ciekawy, warty śledzenia i przede wszystkim przekazywał wiedzę w sposób przyjazny i ciekawy dla kursantów? Warto zrobić to krok po kroku…

KROK 1: Zdecyduj czego chcesz nauczać

Gdy myślisz o stworzeniu kursu online z pewnością wiesz już jaką wiedzą chciałbyś się podzielić. Wiesz także, w jakiej dziedzinie jesteś ekspertem i czego możesz nauczyć innych.

Warto zacząć pracę od burzy mózgów i rozważenia różnych ścieżek.
Rozpisać kierunki, tematy i zagadnienia, które warto poruszać w swoim kursie. Może okazać się, że pierwotne zagadnienia były zbyt wąskie, lub odwrotnie-zbyt szerokie i należałoby zrezygnować z kilku tematów.
Warto zastanowić się także czym twój kurs miałby wyróżniać się na tle konkurencji? Czym mógłbyś zaskoczyć kursanta i jakie nowe umiejętności zyska on dzięki uczestnictwu właśnie w twoim szkoleniu.

KROK 2: Stwórz konspekt treści

Gdy główne założenia zostały już przez Ciebie rozpisane, warto przejść do części technicznej. Tworzenie struktury kursu może okazać się kluczowe dla przekazywania wiedzy. Należy pamiętać, by budować kurs w sposób logiczny, ucząc kursanta krok po kroku.
Warto ustalić więc m.in.:

  • ilość i długość lekcji
  • ilość godzin w danym bloku
  • zagadnienia i dokładność, z jaką będzie omawiane dane zagadnienie.

KROK 3: Przygotuj zawartość

Jeżeli stworzony został już plan kursu i ramy, w których chcesz się poruszać, czas wypełnić go treścią.

W pisaniu przydatny może okazać się zarówno dokument Google, Word, Evernote czy zwykły notatnik. Warto jednak zabezpieczyć się i archiwizować zapisaną treść w chmurze. To może uchronić Cię przed zaprzepaszczeniem wielu godzin pracy.

Jeśli tworzysz kontent wideo pamiętaj, aby nagrywać go w odpowiednim otoczeniu, oświetleniu przy dobrych warunkach akustycznych.

KROK 4: Zaprojektuj swój kurs

Teraz gdy posiadasz już treść, warto zająć się stroną wizualną i techniczną.
W WP Idea łatwo stworzysz poszczególne bloki lekcji i ułożysz się w ciekawą wizualnie całość.
Dzięki panelowi obsługi, bez kłopotu zbudujesz ciekawy wizualnie kurs bez konieczności programowania czy dokupowania dodatkowych wtyczek, czy funkcji.
W WP Idea nie utoniesz w skomplikowanych elementach technicznych. Moduł WP Idea sam stworzy konto dla kursanta, wyśle dane do logowania, przyjmie płatność, wystawi fakturę i wyśle maila do twojego ucznia. To dużo prostsze niż myślisz!

KROK 5: Opublikuj i zacznij sprzedawać

Teraz gdy cały proces tworzenia dobiegł do końca, można opublikować szkolenie.
Jak najłatwiej pozyskać kursantów?

Oto tylko kilka pomysłów:

  • zareklamuj się na Facebooku.
  • pisz i publikuj swoje posty na LinkedIn- to sieć osób, które chętnie podnoszą swoje kwalifikacje.
  • publikuj posty na forach i zamkniętych grupach.

O innych metodach na promocję przeczytasz już niedługo na naszym blogu.

Boisz się skoku na głęboką wodę? Zacznij od testów!

Dajemy Ci 15 darmowych dni na wypróbowanie platformy WP Idea.

W tym czasie możesz przetestować jej funkcje, zaprojektować lekcje, dodać materiały i ustawić wszystko zgodnie ze swoimi wymaganiami. W trakcie testów również możesz liczyć na naszą pomoc!

Gdy zdecydujesz się na zakup platformy, wówczas wszystkie ustawienia zostaną z Tobą i do razu będziesz mógł wystartować ze sprzedażą, nie wychodząc z domu!

Udostępnij na Facebooku ->

Share on facebook
Facebook
Jesteśmy gotowi do działania, i czekamy na Twoją wiadomość.

pytania@wpidea.pl