Czy z kursów online da się żyć? Co stanowi największy problem w ich tworzeniu? Jak pozyskać pierwszych klientów i jaką strategię sprzedaży najlepiej zastosować – okienka sprzedażowe, czy ever green? O tym wszystkim w najnowszym podcascie opowie Pola Sobczyk, prekursorka branży Wirtualnych Asystentek w Polsce i autorką szkoleń z komunikacji, sprzedaży oraz budowy zespołu.

Pomoc przy tworzeniu i sprzedaży kursów online

Z tego podcastu dowiesz się wielu ciekawych rzeczy, pomocnych przy tworzeniu i sprzedaży kursów online. Maria opowiada m.in. o tym: Dlaczego zdecydowała się wystartować z kursami? Jakie pliki zamieszcza w swoich kursach i które są najskuteczniejsze? Jak pozyskała pierwszych klientów? Zdradza również, jakie wpadki zaliczyła tworząc swoje kursy online.

[spreaker type=player resource=”episode_id=45426250″]

Spis wszystkich tematów znajdziesz poniżej:

Podcastu możesz wysłuchać również na:

Jeżeli chcesz skorzystać z DARMOWYCH 15 dni testów platformy WP Idea, napisz do nas lub skorzystaj z formularza dostępnego >>> TUTAJ. Z chęcią udostępnimy dla Ciebie platformę w pełnej wersji, żebyś mógł przetestować wszystkie jej funkcje! 

Linki do miejsc, o których mówiliśmy w podcaście:

Wysłuchaj również czterech wcześniejszych podcastów w ramach cyklu “Jak zrobić kurs online. Rozmowy zza kulis”: